k750
- Julma Juha
- 300

-
kelju m63
Mulla on -71 vuotinen pyörä niin tartti olla vaunu mukana katsastuksessa,ja rekkariin laitettiin vaihtoehtoinen käyttö myös ilman vaunua.Elikä kantsii ottaa vaunu mukaan katsastukseen :-D :-D :-D :-DMT-11 kirjoitti:Kun pyörä on riittävän vanha (-81 ja vanhempi?) ei vaunua siihen tarvi erikseen katsastaa? Silloin kai on sama onko vai eikö vaunu mukana.
- Timpa
- 1500

- Viesti:
Mulle katastusmies selvitti, että sivarissa se ilman lullaa ajelu on vaihtoehtoista, solon otteeseen pitää olla vastaavasti myös merkintä vaihtoehtoisesta käytöstä lullan kanssa.
Perusteena oli, että ajoneuvon mitat ja paino muuttuvat vaunun kanssa/ilman vaunua..
Kummaa hiplaamista pykälien kanssa.
Perusteena oli, että ajoneuvon mitat ja paino muuttuvat vaunun kanssa/ilman vaunua..
Kummaa hiplaamista pykälien kanssa.
kopase tosta: 0440928192
- asiantuntija
- 500

Mulla lukee otteessa sivuvaunumootoripyörä ja konttorilla sanoivat että pitää ajaa koko ronkkeli sinne että tarkastavat onko pyörässä vilkkuja jotka vaunun poistaessa puutusivat mahdollisesti vaunun puolelta. Sitten kun otteessa lukee vaihtoehtoinen käyttö saa vasta ajaa ilman vaunua. museorekisteri papereissa lukee että museopyörällä saa ajaa ilman vaunua. tiedä mitä uskoa? olen kuitenkin ajellut ilman vaunua vaikka ei ole merkintää otteessa. pyörä on mr-rek. k-750 -vm 68
K-750 M
-
kelju m63
Museopaperi ei kuulemma kumoa ake:n papereita :-D :-D :-D Elikä jos ei papereissa lue vaihtoehtoinen käyttö ilman sivaria konsta voi sakottaa(meinaan vaan että kyselin tutulta konstalta asiaa) :smt013 :smt013
Kannattaa käydä konttorilla merkkaamassa vaihtoehtoinen käyttö,ei se taida edes maksaa mitää.Säästyy ainaki sakoista,Eihän sitä tiä kyseleekö ne edes ikinä papereita :-D :-D :-D :-D Ei multakaan oo viä kertaakaan kyselty saati ratsattu :smt041 :smt041 :smt102
Kannattaa käydä konttorilla merkkaamassa vaihtoehtoinen käyttö,ei se taida edes maksaa mitää.Säästyy ainaki sakoista,Eihän sitä tiä kyseleekö ne edes ikinä papereita :-D :-D :-D :-D Ei multakaan oo viä kertaakaan kyselty saati ratsattu :smt041 :smt041 :smt102