kaasarit
kaasarit
Mulla on toi koo pyörä ja siinä orkkis kaasarit.Aattelin uusia ne .Kaverilla ois tiedos venättän puolella sellaset joiden tyyppi on K-65 T Ja K-68 Y
Onko kellään tietoo/kokemusta näistä tyypeistä.Esim.minkä pyörän alkuperäset,ja passaako koo pyörään.
Ja samalla kaikille HYVÄÄ UUTTAVUOTTA !!!!!!!
Onko kellään tietoo/kokemusta näistä tyypeistä.Esim.minkä pyörän alkuperäset,ja passaako koo pyörään.
Ja samalla kaikille HYVÄÄ UUTTAVUOTTA !!!!!!!
http://www.topsys.spb.ru/prod.htm
Kiinnitys voi olla erilainen (ruuvit vierekkäin/ruuvit päällekkäin), mutta lienee sovitettavissa. Jonkinlaisia adaptereita on kuulemma olemassa. Näppärä tekee itse. Ja vielä näppärämpi laittaa kaverinsa tekemään.. :-D
Kiinnitys voi olla erilainen (ruuvit vierekkäin/ruuvit päällekkäin), mutta lienee sovitettavissa. Jonkinlaisia adaptereita on kuulemma olemassa. Näppärä tekee itse. Ja vielä näppärämpi laittaa kaverinsa tekemään.. :-D
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
ex. IC -56, ex. 8.103-10
Naptapa koneeseen uralvox.com ja siittä yhteyttä Eikkaan josko sillä olis vielä uusia kiinalaisia kaasareita. Ovatten oikealla pulttijaolla & näöllä, ja pyöreä luisti, se paras malli Koohon.
Nuo K-65, K-68 ja Kartek vaatii adapterit jotka kääntää pulttijaon, ja on "liian tuoreen näköisiä". Ovat orkkiksia 80-luvulta vasta.
Nuo K-65, K-68 ja Kartek vaatii adapterit jotka kääntää pulttijaon, ja on "liian tuoreen näköisiä". Ovat orkkiksia 80-luvulta vasta.
-
Uralchopper
- 25

Omassani on noi k65 kaasarit ja käynnistellessä jää lähes aina jonpi kumpi vuotamaan tai siis yrittäessä käynnistää, joskus lorottaa niin kauan että kun ei lähe tulille niin ei lopu ennenkuin bensahanalla sen lopettaa. Joku viisas osais varmaan sanoa mikä siellä vuotaa mutta ne harvat kerrat kun se lähtee tulille niin loppuu ajastaan kun sitä käyttelee varmaan sen verran tulee imua tai jotain :shock: . Kaasarit on päällepäin tosi siistit ja myyjä epäili että olisko jopa vaihdettu joskus uusiin?. Tällä erittäin vähäisellä kokemuksella ei kyllä voi suositella, ei ole muuta hyvää kun et pysyy tupakkamiehet kaukana. 
Mulla lorotteli K-63 ja sittemmin myös aika uutena K-68:sit. Kunnes tein lorottelukonversion.
Mikäänhän ei takaa ettei nuokin ala lorottelemaan. Mutta itse rassattu/muutettu/pilattu lorottaa komeammin?
Sen kohon kun saisi jotenkin sellaiseksi, ettei se heiluisi siinä akselinsa varassa joka suuntaan. Se neula kun sattuu aina eri kulmassa sitten siihen petiinsä. No nyt italiaanoneulassa on kumikartio.. vähän toleranssivapaampi.
Mikäänhän ei takaa ettei nuokin ala lorottelemaan. Mutta itse rassattu/muutettu/pilattu lorottaa komeammin?
Sen kohon kun saisi jotenkin sellaiseksi, ettei se heiluisi siinä akselinsa varassa joka suuntaan. Se neula kun sattuu aina eri kulmassa sitten siihen petiinsä. No nyt italiaanoneulassa on kumikartio.. vähän toleranssivapaampi.
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
ex. IC -56, ex. 8.103-10
-
Uralchopper
- 25

Ne on pienet renkaat on teflonia, ei meinaa paljaalla silmällä eroittaa.
Silloin kuin olin aloitteleva Uralisti, puolivuotta meni hyvin,
kunnes kerran bensa loppui käänsin varatankille. Meno jatkui kunnes rupesi lorottelemaan, mietin pitkään kunnes äkkäsin
että ne ruosteen ja maalin hilkut oli menneet uimurin neulaventtiiliin. Laitoin bensan suodattimet ei ole sen koomin lorotellut.
Silloin kuin olin aloitteleva Uralisti, puolivuotta meni hyvin,
kunnes kerran bensa loppui käänsin varatankille. Meno jatkui kunnes rupesi lorottelemaan, mietin pitkään kunnes äkkäsin
että ne ruosteen ja maalin hilkut oli menneet uimurin neulaventtiiliin. Laitoin bensan suodattimet ei ole sen koomin lorotellut.
-
Uralchopper
- 25

Piti ihan aukaista vielä kaasarit ja tarkistaa etten puhu höpöjä. Jos sielä neulojen päissä piti jotain olla niin mulla niitä ei ainakaan ole vasemmanpuoleisen kaasarin neulanpää jotenkin oudosti vino oikeella suora tylppä pää mutta ei nyloneita päissä :shock:. Neuvokee ihmeessä mistä vois kysellä noisia vai meneekö vaihtoon koko kaasari mallista johtuen :( Meinaa loppua usko tähän hommaan välillä...tais tulla hommattua liika projekti. ps. PFD tiedostoja en ole pystynyt aukomaan vaikka niistä olis varmaan apua ollutkin...joku tarjos jo linkkiä mistä sen sais mut ei onnistu lataus(kiitos kuitenkin)
- separaattori
- 2000

No aika paljon tuossa osaa tulee matkassa. :shock:
Sen ilmaisen Readerin saa täältä:
http://www.adobe.com/fi/products/acrobat/readstep2.html
Sen ilmaisen Readerin saa täältä:
http://www.adobe.com/fi/products/acrobat/readstep2.html
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
ex. IC -56, ex. 8.103-10
-
Uralchopper