cedricfan kirjoitti:Hehkun myyntipalstalta kopsattuna:
Myytävänä: uusi kärjetön sytytys-systeemi Ural / Dnepr boksereihin...050-3901120 / Arto
cedricfan profiili kirjoitti:Paikkakunta: Turun seutu
Paljos saat provikkaa?

Oma kotipaikka on Kaarinan Piispanristi, Artolla taasen Liedon Littoinen.Uralrane kirjoitti:cedricfan kirjoitti:Hehkun myyntipalstalta kopsattuna:
Myytävänä: uusi kärjetön sytytys-systeemi Ural / Dnepr boksereihin...050-3901120 / Artocedricfan profiili kirjoitti:Paikkakunta: Turun seutu![]()
Paljos saat provikkaa?
Uralchopper kirjoitti:Soittelin jo kärjettömästä artolle, mutta ei sekään toimi jos ei toimi kärjelliselläkään ja on työttömälle kallis lelu poltettavaksi kun kuulema ovat niitä asennellessaan poltelleet.

Ei oo tietoo tosta käjettömästä,koska en tarvinnu ku toi keskipakosäätäjä on pelannu helvetin hyvin,pari kertaa oon laittanu uuden keskipakosäätäjän ja hyvi pelittää,pyörä on mulla ollu -99 alkaen ja keskipakosäätäjän asennuksessa ei oo mitää kummallista kuka sinne heittää uuden ja pultti perään ja vot siinä taas mennään oon käyny noissa kokoontumisissa jämsänkosket,kurikat ,luumäet,vehmaat ja hyvin toimii :-D :-D ja noi tulpat mulla on kuplavolkkarin tosi kylmät arvoja en muista,mut sen muistan että ne on jokamiesluokan kilpa tulpat siis tosi kylmät,eikä niitäkään oo tarvinnu vaihrella ku ne sinne heiti :-D :-Dsamat vehkeet kesät talvet ja hienosti pelittää :-D :-Dcedricfan kirjoitti:Ei se ennakkosäätö toimi koskaan, lääke on kärjetön...
Ja ennakonsäätöpyörijän saa poskelleen jos se on kaksiosainen ja kokoaa väärin, jos taas yhdessä osassa niin ei saa kuin oikein paikalleen!