urali vihdoin kotona
Luulisin, että kaikenlaista kivvaa on tulollaan.
Yks "vika" mikä tullee mieleen, tehtiinpä kerran parin kaverin kans reisu. Mulla ja toisella kaverilla oli jotaki teknistä pikkuhäikkää. Toisella kaverilla, se jäläkiinpäin sitte sano, ainut vika oli ollu, ku sivuvaunusta oli kuulunu kitinää välillä.
Silloli nimittäin rouva mukana.
Yks "vika" mikä tullee mieleen, tehtiinpä kerran parin kaverin kans reisu. Mulla ja toisella kaverilla oli jotaki teknistä pikkuhäikkää. Toisella kaverilla, se jäläkiinpäin sitte sano, ainut vika oli ollu, ku sivuvaunusta oli kuulunu kitinää välillä.
Silloli nimittäin rouva mukana.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
- separaattori
- 2000

kaks kertaa olen itse joutunut hinaus apua soittaa mut aina heti soiton jälkeen tapahtunut ihmeparantuminen ja linkutettu kotiin.molemmilla kerroilla sähköt katos.ensin johto kulunut puhki ku oli hinkannut runkoon ja sit laturista käämi poikki .pikku vikoja joihin tottuu ja osaa jo odottaa jos hetken pelaa kunnolla. mut olishan se aika ykstoikkosta vaan ajella???
- Timpa
- 1500

- Viesti:
Eihän se ukolle, kun Sulle tullut? Vai joko on honta vaihtanut omistajaa, vaan ei osotetta?ikoska kirjoitti::smt102 no nyt hinasin ukon ja uralin jo ekakertaa kotiin.
Nojoo se bakeliittihirviö on joko rikki tai on. Toimii, kun on kuivaa ja kontaktit puhtaita ja riittävästi tiukkuutta kontakteissa ja johtimet hyvin kiinni ja ja... Ite korvasin sen ongelmiin kypsyttyäni ihan normivirtalukolla, ilman starttiasentoa.
kopase tosta: 0440928192
Jos puhutaan tuosta tapaus ykkösestä, niin sitä ollaan oikein porukalla ihmetelty. Että miten tuollainen vika voi ylipäätään tullakaan. Mihinkään. On meinaan sitten aikas harvinainen vika. Ja miten laadukas venäläinen valurauta voi tulla matkansa päähän. :shock: Tuolleen varoittamatta. Ja vielä tien päällä.ikoska kirjoitti:Miten tolle pytylle on muuten voinu noin käydä?
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
ex. IC -56, ex. 8.103-10
- Timpa
- 1500

- Viesti:
Tsäppädäi.. Kun käsien kasvatus ei ilmeisesti ole vaihtoehto, niin pitänee tutkia kahvojen vaihtoa sopivampiin, eli sellaisiin, missä se ohjaustangon ja kahvarungon välinen palikka on matalampi.ikoska kirjoitti:onko hyviä ehotuksia mitä niile voi tehä?
Eivät ole kalliita.
Alan liikkeistä, vaikka mönkkärin kahvat.
- Timpa
- 1500

- Viesti:
Niitä on sellaisia, missä on melkoisen pitkä liikerata, siellä vaijerein päässä, kiskoo epäkeskoisella kaarella vaijereita. Nyt ei tule mieleen valmistajaa/hintaa, muistaakseni oli Stormin hinnastokuvastossa, joka sekin on kateissa. Taisi olla johonkin motocrossi-vehkeeseen?Uralrane kirjoitti:Toivottavasti riittää myös liikerata.. sehän ko. operatzioonessa pienentyy.
Vaan melkoisen hyvin tässä ketjussa on kaikkea mahdollista, vehkeen maahantuonnista alkaen. Vielä katsastuskuviot päälle, niin käy jo oppaasta hankintaa suunnittelevalle?
:smt045 minusta on ollu aivan ihanaa kun saan teiltä kaikilta tukiopetusta tähän uralijuttuun.
ei kyllä käyny mielessäkään et pitäs tekniikka laittaa muualle...tai oikeesti en ees tajunnu et kyse on tekniikasta luulin vain olevani vähä hölmö näissä asioissa ja tekniikaksi luulin mootorin anatomiaa ja virtavehkeitten mooriikkaa :D
Arvasin että uralin omistajat ovat aivan oma rotunsa
Torstaina on katsastus.....!!!!
Arvasin että uralin omistajat ovat aivan oma rotunsa
Torstaina on katsastus.....!!!!
Vaan jos kasvattasit pitemmät kynnet? Auttasko tuo? Niihin sitte punanen lakka päälle ja jotaki tetaljia vaikka keltasella, joku taivaankappale ja vaikka työkaluja?
Mahtas urre suopua ja nykkiä kaffojaan likemmäs.
Kuote; "Arvasin että uralin omistajat ovat aivan oma rotunsa"
Joo. Homosappiens uraliensix.
Semppiä konttorille.
Mahtas urre suopua ja nykkiä kaffojaan likemmäs.
Kuote; "Arvasin että uralin omistajat ovat aivan oma rotunsa"
Joo. Homosappiens uraliensix.
Semppiä konttorille.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
valtion virkamies ihastu ja melekkein vihastu ikiajoiks mutta tyytyväinen ol kun sai koeajjoo. josttai syystä piättään puno kun tul takas, oiskkoon ollu niskoissaan jottai vikkoo, muta kyllähän se loppuin lopuks hyväksy. nyt eikun paprut lappeenranttaan tullivirkkailijalleja vuottelemmaan veropiätökssii.sillä aikkoo jos vähä pistäs vahhoo etulokasuojjaan
:D runko numerot oli löytyny. Tosin tohon hintaan ois jo voinu lyyvä uudetki, 120e katsastus siis törkeää rahastusta (ajattelen mummoin).
:smt005 pääseekö taatusti hoitoon jos ajelee uralilla talvella..suomessa.. ? Venäjällä ne yllä ajelee mut täällä se herätti ihmetystä/hilpeyttä jo peräkärrissä olessaan saatika jos tolla töihin menis !
ps:meneekö tuo sivuluisua :smt037 !!! Kannattasko opetela jääradalla jo ennen kesää???
:smt005 pääseekö taatusti hoitoon jos ajelee uralilla talvella..suomessa.. ? Venäjällä ne yllä ajelee mut täällä se herätti ihmetystä/hilpeyttä jo peräkärrissä olessaan saatika jos tolla töihin menis !
ps:meneekö tuo sivuluisua :smt037 !!! Kannattasko opetela jääradalla jo ennen kesää???
- Timpa
- 1500

- Viesti:
se on tosi hilpeä ajettava liukkaalla, nastoitta.
Vaan silleesti sen kaarre -ym käytöksestä saa kyllä hyvän kuvan. Ei kun vaan lingolla lähipellolle rata auki ja pörräämään. Järven jäälle kun ei motorataa tehä
Mä oon kateellinen, kun oma mopotin on tallissa toiseksi perimmäisenä ja kaipaa uutta kannentiivistettä. Mokoma.
Vaan silleesti sen kaarre -ym käytöksestä saa kyllä hyvän kuvan. Ei kun vaan lingolla lähipellolle rata auki ja pörräämään. Järven jäälle kun ei motorataa tehä
Mä oon kateellinen, kun oma mopotin on tallissa toiseksi perimmäisenä ja kaipaa uutta kannentiivistettä. Mokoma.