Tervehdys! Silmäilin Dnepr 16:sta akselitiivisteluetteloa ja silmiin osui seuraavat akselitiivisteet:
2 kpl 45 x 34,5 x 16,6 ja 2 kpl 59,6 x 51 x 5 joista heräsi kysymys missä ne on?
Koneessa , vaihteistossa ja perissä ne ei ole. Vahva epäily on että ne olisi etuteleskoopeissa ja runkoputken laakeroinnissa. Ko kohteen olen kyllä purkanut ja kasanut mutta ei mitään mielikuvaa ei niistä ole, joten huolellisesti olen homman tehnyt kun olen nuo jättänyt niin vähälle huomiolle. Perinteisesti olen aina tiivisteet vaihtanut.
Missä nämä akselitiivisteet?
Re: Missä nämä akselitiivisteet?
joo, epäilyksesi on varmaan oikea: tuo 59.6*51*5 on ainakin MB-750 pyörissä huopainen ohjainlaakerin tiiviste semmoisen peltikupin sisällä.
Samaisessa MB pyörässä on 46*33.5*15.56 tiivisteet etuteleskoopin tiivisteinä. Ei siis ihan samaa kokoa mutta riittävän lähellä että uskallan väittää käyttötarkoitusta samaksi.
sno-bro
Samaisessa MB pyörässä on 46*33.5*15.56 tiivisteet etuteleskoopin tiivisteinä. Ei siis ihan samaa kokoa mutta riittävän lähellä että uskallan väittää käyttötarkoitusta samaksi.
sno-bro
K-750, MB-750, K-750M, K-175, K-125, K-1B