Jos ei välttämättä tarvi pakkia (esim. jos ajelee etupäässä ilman lullaa),kannattaisko nyt avoimena olevasta pakillisesta laatikosta ottaa pakkipyörä akseleineen pois? Eli rasittaako pakki laatikkoa...
En ole vielä aivan TÄYSIN selvillä boxin logiikasta,mutta...tokihan se pakkipyörä kai on irti KAIKISTA pyörivistä osista ollessaan pois päältä (?). Silloin sen paikallaanolosta ei liene haittaa vaikka sitä ei tarviskaan.
Näin minäkin sen näen. ....Vaikka pakkiahan on kiva käyttää vaikka soolopyöränä ajeliskin. Sen kerran kun hankalaan paikkaan alamäkeen ajaa, poisperuuttaminen ei varpaankärjillä tönimällä aina onnistu myötämäen jyrkkyyden takia, on kiva rosauttaa pakki ylle ja hulppeasti korskauttaa kone jumista pois...
Dnepr K-650, Dnepr MT-10, VW-Dnepr I, VW-Dnepr II, Sachs Dnepr III, IZH-56, Honda NTV650, VPX-101, KawaBashan-500S, VX-3, Samurai 110, Monkey 110, yms
Re: Onko pakki rasite?
Pakittaminen soolopyörällä on hankalaa. Ainaki jos yrittää pittää jalakansa tappeilla. Oon jonku kerran kokkeillu. Mutta ainaki nurmikolla istuvat humalaiset nauravat ihtensä lähes läkähyksiin ku yrittää ottaa sorasella pihatiellä pöönautteja. Kansankometiijan ainekset ainaki on siis niinku kasasa. Hulluja temppuja ja humalaisia.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
On testattu mopolla tuo peruutusjuttu.Tunturi super sport lähti melko helposti käyntiin työntämällä takaperin.Itse peruutus ei oikein luonnistunut :smt044 :smt044 :smt044 .Mutta ei siitä sen enempää ja tämä kokeilu tapahtui joskus kauan sitten uutena mopopoikana :smt004sropov kirjoitti:Pakittaminen soolopyörällä on hankalaa. Ainaki jos yrittää pittää jalakansa tappeilla. Oon jonku kerran kokkeillu. Mutta ainaki nurmikolla istuvat humalaiset nauravat ihtensä lähes läkähyksiin ku yrittää ottaa sorasella pihatiellä pöönautteja. Kansankometiijan ainekset ainaki on siis niinku kasasa. Hulluja temppuja ja humalaisia.
Hattu päähän ja hyvästi !!
Taidan pitää pakin.
:smt040 Pakki on paras marketin parkkipaikalla, kun katselee muiten ilmeitä.