Männäs reikä
Re: Männäs reikä
Kyllä se irti lähtee. Kovenee ja sitte irrotusvaiheesa murenee. Vastaavaa pastaa oon käyttäny minäki.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
Autopuolella pastakakkuihin meni oma luotto jo nuorena - johtuen toistuvista epäonnistumisista ku paskoja putkia tiivistelin (yritin).Kalle kirjoitti:Se on autotarvikeliikkeestä semmosta kovettuvaa asennus pastaa,saas nähä mimmonen se on irroittaa sitten.separaattori kirjoitti:mitä tiivisteenä?
Itse oon leikannu sellasesta folio grillialustasta sopivan suikaleen ja sen tumpannu sinne!
Niimpa leikkasin kans foliovuoka alumiinia. Tein naftin sovituksen ja naputteln paikoileen. Tuntu tiivistävän napakasti, mutta aika näyttää. Samalla tein muumioputket
- Liitteet
-
- muumiot.jpg (88.88 KiB) Katsottu 1896 kertaa
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
- separaattori
- 2000

ja tehot nousi huimasti muumioiden johdosta
Eiks niiden tarkoitus ole (ulkonäön lisäksi) Pitää pakosauhut kuumana putken loppuun saakka ja näin vaikuttaa muka joteskin tehoja nostavasti?
Eli oohan kalkkuna varuillas kun starttaat =)
Eiks niiden tarkoitus ole (ulkonäön lisäksi) Pitää pakosauhut kuumana putken loppuun saakka ja näin vaikuttaa muka joteskin tehoja nostavasti?
Eli oohan kalkkuna varuillas kun starttaat =)
Rust in piece
Ainakin olen kuullut että jotkut vapaavirtauspöntöt toimii vasta lämpimänä.
Mutta mahtaa olla huhu puhetta. Todennäköinen syy on lämmöneristys, kun laturi ei oikein tykkää punahehkuisesta raudasta viiden sentin päässä.
Mutta mahtaa olla huhu puhetta. Todennäköinen syy on lämmöneristys, kun laturi ei oikein tykkää punahehkuisesta raudasta viiden sentin päässä.
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
Ei nää vaikuta muuten ku että jäi ruosteiset käyrät piiloon.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.