East Highwayn toimitus..

Vastaa Viestiin
MATTI
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

East Highwayn toimitus..

Viesti Kirjoittaja MATTI »

Terve
Kommentoin tuossa männäviikolla erästä tilaamaani osatoimitusta ja lähinnä sen perille saapumattomuutta.
Toimittajan kanssa käytyjen keskustelujen pohjalta sain toimituksen postimuodon ja lähetysnumeron, jonka pohjalta toimitus löytyi.
Eikä Eestin postin munauksena vaan tämän sikakalliin Suomen postilaitoksen munauksen syystä kirjattukirjelähetys oikealla osoitteella kesti vaan 21 päivää saapua asiakkaalle. Ja että olisi saapunut , mutta
kun ei, vaan lähetysnumeron mukaan se löytyi jonkun kirjauspuutteen
tullin läpivalaisun jälkeisessä plaa...plaa..plaa..kirjauksen puuttumisen
vuoksi.jne...
Mitä tästä opimme; pyytäkää toimittajalta tiedot toimituspäivästä, toimitusmuodosta ja toimituksen läh. numero, silloin voitte alkaa
kysellä toimitusta jos ei ala kuulua.
Kyseinen varaosatoimittaja toimi tässä toimituksessa juuri niin kuin pitikin
ja siksi pyydän anteeksi hänelle osoittamaani kritiikkiä.
Anteeksi!
Uralrane
1000
1000

Sittenkin?

Viesti Kirjoittaja Uralrane »

Olisko tuo sitten pienimmän riesan tie asioida näiden kotimaan kauppiaiden kanssa? Itse olen ollut tyytyväinen kotimaasta saamaani palveluun. Ja olen ostanut kaikki varaosat Uraliin kotimaasta. Jos muutaman kopeekan olen menettänyt, suon sen kauppiaalle. Olen säästänyt monen monta puhelua ja hermoilua.

Ulkolaisten kauppiaiden toiminnasta olen kuullut negatiivista palautetta useamminkin. Ja toimijoita on ollut useammasta maasta; mm. eesti, saksa, venäjä... Se että virhe ei välttämättä ole juuri varaosan toimittajan (esim. postin) vika, ei tee hommasta sen vaivattomampaa... On otettava huomioon koko palveluketju.
FL -53
ex. IC -56, ex. 8.103-10
laiska`s custom
50
50

Viesti Kirjoittaja laiska`s custom »

yhtä vaivattomasti osat tulee markolta virosta kuin jostain puljusta suomesta.samalla viikolla ollut osat kädessä kun tilannut.ennemmin ostan osat virosta vaikka hinnassakaan ei olisi eroa kuin taloudellisesti vauraasta suomesta.jokainen penni lahden taakse auttaa kaltoinkohdeltua veljeskansaa nousemaan jaloilleen ja saamaan maansa samanlaiseen tilaan kuin se oli ennen hyvinä aikoina viron ollessa viimeksi itsenäinen :twisted: minulta ei ole penniäkään herunut suomalaisille ural kauppiaille eikä tule tippumaankaan,tosin sillon kun olen virossa ni juomat tarjoan janoiselle ural kauppiaalle :lol: suosi virolaista,sossu elättää suomalaista...
toiset tekee mitä osaa,toiset mitä vaan!
IC-iivari
10
10

Varaosatoimitus

Viesti Kirjoittaja IC-iivari »

Olen tilannu useamman kerran Markolta Eestistä tavaraa :lol: olen tyytyväinen lähetyksien kulkuun, kaikki on tullut parin kolmen päivän sisälle perille :wink: Toimitettu tavara vaikka onkin käytettyä niin on ollu hyväkuntoista :lol: Sitten kaiken paras että postimaksut on ollu huomattavasti kotimaisen postilaitoksen hintoja edullisempia, eikä saksasta tilatutkaan postikulut ole ollut päätä huimaavia :wink:

Iivari :shock:
laiska`s custom
50
50

toki uuttakin saa markolta ja hyvä laatuista :x
MT-11
800
800

Viesti Kirjoittaja MT-11 »

Köyhällä harrastajalla ei ole varaa tilata ulkomailta, pitää ostaa naapurikunnasta. Ihme kyllä siellä on usein halvempaakin kuin ko. kauppiaalla, ainakin jos nettisivujen hinnat paikkansa pitää.
laiska`s custom
50
50

hinnathan on ovh:oita niissähän on aina prosentteja kanta-asiakas alennukseen ja vittumaisen asiakkaan lisään :shock:
IC-iivari
10
10

Halvempaa!!

Viesti Kirjoittaja IC-iivari »

No se halavempi o eri asia jos tavaraa ei oo meijä Varaosapääliköllä, nii o turvauvuttava Markoo :lol: ja maksaa se postilähetyski tai jos ajat 120 km hakemaa osia, siitä tullee kalliit osat :roll: Kyllä pittää paikallista suosia ens sijassa :wink: Tuosta Posti hinta hommasta se verra että kahen polttimo kuletus (150g.) Muhokselta Haukiputtaalle maksaa 3.5€ samalla rahalla tullee Eestistä puoli moottoria Haukiputtaalle :twisted:
Että tämmöstä tälläkertaa :shock:
Vastaa Viestiin