jäsen vuodesta 1994 - 2004

Vastaa Viestiin
fanni-

jäsen vuodesta 1994 - 2004

Viesti Kirjoittaja fanni- »

Minulle riittää.

Aiemmat nettisivut olivat poikkeuksellisen mukavia. Kiitoksia vaan niiden kehittäjille ja ylläpitäjille.

Nykyisten kökkösivujen kehittäjät saavat minun puolestani jatkaa Ural Roikan alasajamista. ( sivut ovat yhtä huonot kuin Autoliiton sivut )

Minä en aio vuoden 2005 jäsenmaksua maksaa, enkä tälläistä roskaa selata.

Moikka
Sulo

Terve menoo Fanni

Viesti Kirjoittaja Sulo »

Hei hei, kiva ku ymmärsit
poistua KIITOS.
Karu

Fanni

Viesti Kirjoittaja Karu »

Helpollahan tässä, vähän rannetta vispaa ja
joku ( LASSE) on nähny perkeleesti vaivaa
ja tehny uudet sivut, jos aina jäätäs siihen
wanhaan hywään, niin sitä luettas vaikka
toi rompetori-ilmotus Tuusulan kirkon ovesta.
Iso kiitos Lasselle, jatka vaan kyllä ME
tehdään näistä sivuista YHDESSÄ vanhat hyvät.

On varmaan turha tramatisoida, ainahan voidaan
tehdä/olla parempia, mutta koitetaan rakentavasti.
Vmkv

Re: jäsen vuodesta 1994 - 2004

Viesti Kirjoittaja Vmkv »

fanni- kirjoitti:Minulle riittää.

Aiemmat nettisivut olivat poikkeuksellisen mukavia. Kiitoksia vaan niiden kehittäjille ja ylläpitäjille.

Nykyisten kökkösivujen kehittäjät saavat minun puolestani jatkaa Ural Roikan alasajamista. ( sivut ovat yhtä huonot kuin Autoliiton sivut )

Minä en aio vuoden 2005 jäsenmaksua maksaa, enkä tälläistä roskaa selata.

Moikka
Toveri "fanni"!
Täytynee vastata rakentavassa hengessä näin URAL ROIKKA ry:n kerhosihteerinä esittämiisi mielipiteisiisi. Tarkoituksena oli sanoa, että katsoppa tuolta Historisivuilta URAL ROIKAN "syntysanat", mutta kuka "kehveli" oli sen poistanut? :evil: Lasse? :roll: Mutta asiaan, niin entisten kuin nykyistenkin sivujen ylläpitäjinä toimivat täysin "samat parrat", ennenkaikkea "Netti-Lasse" :)
Myös tarkoituksenamme ei ole suinkaan URAL ROIKKA ry:n alasajo, vaan kehittää sitä edelleen paremmaksi palvelemaan jäsenistön tarpeita.
Autoliiton sivuihin en valitettavasti voi ottaa kantaa, kun muutamaan kuukauteen en ole siellä käynnyt. Ja sehän olisi vain yksi mielipide tuhansien joukossa, eli minun :wink:
Mielestäni olemme Ural/Dnepr/ChangJiang harrastajina edelleen sitä rentoa porukkaa, kuten periaatteena on ollutkin ilman turhaa niuhattamista, eli "pilkettä silmäkulmassa" :wink: :wink: :wink:
Myöskin sivumme ovat avoinna kaikille, ilman osioita Vain Jäsenille :lol: :lol: :lol: Ja näinhän ei voi sanoa lainkaan kaikista merkkikerhoista! :?
P.S. Onko koskaan "fanni" tullut mieleesi, mikä palkaton vapaaehtoistyö kätkeytyy niin merkkikerho- kuin merkkikerhotyön taakse? :o
Lasse
600
600
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Kehveli on sen näköjään poistanut... Vahingossa varmaan..

No, se historiikki löytyy tuolta Tarinat otsikon alta. <-
Viimeksi muokannut Lasse, 14.10.2004 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
M1800R
timo999
1750
1750

Viesti Kirjoittaja timo999 »

Moi!

Mielestäni nämä uudet sivut on hyvät, niin hyvät, että lupaan maksaa ensi vuoden jäsenmaksun ja palata "Liiton" ruotuun vuonna 2005.
(Matti V; Arvaa kuka?)
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
sulo

Viesti Kirjoittaja sulo »

Hei!

Aiemmin tän viestin ketjus Sulo toivotti fannille notta "Hei hei, kiva ku ymmärsit poistua KIITOS." Ei tällaasia toivotuksia pirä sanua. Jokaasta tarvitahan. Piretähän rivit kunnos ja kajautetaan vastuus oleville iloosesti notta "Uraa". Teherään ittekukin joku hyvä työ yhteisen Ural Roikka -kerhon etehen. Jos jokaanen kerholaanen tekis tän, niín Ural Roikka alakas ilimestyyn nimellä "Uraalin Viikkosanomat". Mutta ei vielä täs vaihees mennä tähän visioon. Laitetaan tuuleen niin, jotta Huimapyörä-ihimiset muuttaa kerholehtensä nimeks "Pelkkä kärrynpyörä". Olisiko se iso loikka, jos siirryttääsin UR:ssä värilliseen kerholehteen? Ja fannille vielä; pirä kiinni hyvästä kerhosta, älä lannistu. Syksy pimentää kesän ja ruvetaan huoltaan konespelejä. Verä ruuvit oikeeseen motettiin. Näitä tuumaili ja lopuuks kirjotti sulo. Terv sulo.
Vmkv

Viesti Kirjoittaja Vmkv »

timo999 kirjoitti:Moi!

Mielestäni nämä uudet sivut on hyvät, niin hyvät, että lupaan maksaa ensi vuoden jäsenmaksun ja palata "Liiton" ruotuun vuonna 2005.
(Matti V; Arvaa kuka?)

8) No kyllähän mie PITKÄN LINJAN URALTOVERIN tunnistin :D , kun hiukka kelasin :wink: , sinähän edustat sitä pitkänlinjan "Konela perinnettä", mitä Uraleihin tulee 8). Onkos Urren mittariin tullu viimevuosina kilometrei :?: :roll:
timo999
1750
1750

Viesti Kirjoittaja timo999 »

8) No kyllähän mie PITKÄN LINJAN URALTOVERIN tunnistin :D , kun hiukka kelasin :wink: , sinähän edustat sitä pitkänlinjan "Konela perinnettä", mitä Uraleihin tulee 8). Onkos Urren mittariin tullu viimevuosina kilometrei :?: :roll:[/quote]

Tervehdys!

Jos totta puhutaan niin olen alkanut "horjumaan" uskossa... :cry:
Lähivuosina tullut vain noin 1000km kesässä ja pyöräkin on yleensä vain kesäloman ajan liikenteeessä. Parina viime kesänä jäänyt kokoontumisetkin väliin kun ei saa lähdettyä kovin kauas ajelemaan. Koneenhan minä remppasin vuonna 1985 ja nyt pitäisi sekin avata ja vaihtaa kuluvat osat, itseasiassa pitänyt rempata jo monta vuotta sitten, mutta aina sitä ajattelee, että jospa se vielä ensi kesän menisi...

Mutta eipä sitä raaski myydäkään! Ensi vuosi on muuten laskuopin mukaan siitä kummallinen, että silloin minulla on ollut sama Urali tasan puolet minun eliniästäni (22 vuotta).

No jospa tänä talvena tekisi sitten remonttia... :roll:

t. Timo P
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Ripa
2000
2000

jäsen vuodesta 1994-2004

Viesti Kirjoittaja Ripa »

Että joidenkin mielestä oisko parempi kun ensin olis vastaukset ja vasta alempana kysymykset jos nyt oikein ymmärsin vai ymmärsinkö ollenkaan. Jospa se Lasse osais vastata tohon jos ymmärsi . :roll: :roll: :roll:
Lasse
600
600
Viesti:

Re: jäsen vuodesta 1994-2004

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Ripa kirjoitti:Että joidenkin mielestä oisko parempi kun ensin olis vastaukset ja vasta alempana kysymykset jos nyt oikein ymmärsin vai ymmärsinkö ollenkaan. Jospa se Lasse osais vastata tohon jos ymmärsi :
Tuossa alapuolella on tuommoinen valikko missä lukee Näytä edelliset viestit: ja oikealta saa valita vanhin ensin tahi uusin ensin. Sitten vaan painaa siittä siirry nappulasta, niin viestit järjestyy uusimmasta vanhimpaan tai päinvastoin. Silloin voi lukea vastaukset ensin ja yrittää arvailla kysymystä... tätäkö haetaan??
M1800R
Vastaa Viestiin