Salassa???

Vastaa Viestiin
kotamasa
800
800

Re: Salassa???

Viesti Kirjoittaja kotamasa »

autimies kirjoitti:Puhuu mies jolla on ompelukone ... joka tehnyt työnsä rääkkylässä vaippatehtaassa... :lol:

Ei ne oikeita vaippoja pollut, semmoista ameriikan herkkua, harmaita pusseja ,mikä on täytetty jollain uretaanimössöllä?

Joo, vaipat käy fyllingistä, ja rääsyt ja rievut ynnä paperitollerot... kunhan loota kestää.
Ja vaikkei kestäiskään, niin kyllä se päätyy perille, tänne maailman perille.
Kiitoksia!
Fenno-uralium
autimies

Viesti Kirjoittaja autimies »

No.... perhana... :think:

Hirveesti kuvia kännykässä,mutta lumia ei halua olla minun kanssa yhteystyöhaluinen, siis en noita kuvia siirrettyä koneelle..

Pitää odotella jos keksis jonkun konstin? :shifty:
Uskila
4000
4000
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Mulla menee kuvat suoraan pilveen ja siltä voi siirtää julkiseen kansioon. kurkkaa tänne:

:shifty:
IMZ M-72 -42 & IMZ M-72 -54 & URAL - IMZ.8.1037 Sportsman 2WD -06

Youtube >>>>> Video
autimies

No , niin kait, tuota se tarjoo, mutta en ole rekkautunut tms....

Myös hottimailiin voi lähettää, mutta! :shifty: s-posti osoitteeni sisältää alaviivan _ ei löytynyt lumiasta :lol:

Pitää kokeilla tuota skydivee, kait ne vois sinne tyrkätä...

ei elämänkevät näiden kanssa.... :think: miksi piti joskus lähteä tälle tielle ja ostella aina uusi kun markkinoille saapuu :angry-banghead: .Ehkä siksi ettei tunne sanaa "kytkykauppa" ja 24kk sopimus :dance:
Leko
400
400

Viesti Kirjoittaja Leko »

Lumia.. Menneen talven lumia.

Ninku Nokiaki, jonka eFloppi söi.

Vaikka asia ei suoraan tähän liitykään, tuli taas mieleen se Punkalaitumen tyttö, joka ojeisti riijuriaan: "Mitä sinä niistä lastennevväistä. Sielä alempana on aikamiehille."
autimies

No, mitään en tiedä lumista tai androidista, mutta ero on kuin yöllä ja päivällä :whistle:

Toinen toimii puhelimena ja toinen teinien leikkikaluna.... itse voi miettiä kumpi?
temppu

Viesti Kirjoittaja temppu »

No jos noista saa valita kumpi on kumpi niin... Android on puhelin ja Lumia on lelu.
Itse olen ainakin ollut todella tyytyväinen Samsung Galaxy S2:een, ominaisuudet, laatu ja rauta aivan toista tasoa kun esmes Lumiassa tai ylipäätään Nokiassa.
Nokian laatu on viimevuosina ollut todella syvältä, siksi ei koskaan tule enää Mokia tähän taloon :)
kalkkuna
4000
4000
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

Kumma kommentti ehkä mutta... E7n HW oli hieno tullessaan ja on sitä vieläki. Ny ku Belle SW päivitys tuli, kampe on jopa käytetävä. Liian myöhään tääki nähtiin.

Lumiaa hetken koitin ja jätin vaihtamatta. Ei osaa enää näppiksestä luopua.
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
autimies

No, itse liputan kotimaista , vaikka ei se sitä olekkaan , on tehty puhelimiksi.

Vuoden pyörittelin ännäkasia taskussa sen hyvän kameran takia , sitten luovuin ja ajattelin , että samsung... :angry-banghead: 2kk oli taskussa ja lähen mahdoton käyttää , pieniä juttuja ,mutta tärkeitä.. nyt on lumia ollut kuukauden tai melkein taskussa, ihan hyvä voi soitella ja vastailla jne.. :dance:

Ja akkukin kestää, ja mikä parasta se toimii!
piippumies
500
500

Viesti Kirjoittaja piippumies »

Nää känny väittelyt on loputon suo.. Jos näistä laatu asioista pitää mainita niin tämäkin viesti on kirjoitettu 4 vuotta vanhalla N95 luurilla jossa vielä alkuperäinen akku. Eikä ole pajalla tarvinnu käyttää. Mainittakoon että mulla ei ole koskaan ollut muuta netinkäyttö välinettä kuin tämä luuri. Nyt vaan alkaa oleen verkossa liikaa tavaraa ja vanha ei jaksa kaikkia pyörittää joten uusi on hommattava. Kun sais samanlaisen isommilla tehoilla...
"Jo nyt on kumma??" Dnepr M-72 1958
temppu

Juu ei näissä känny asioissa puusta pitkälle pääse :)

N95 olikin vielä niitä joilla jotain teki. Nyky vehkeet on luokatonta sanonko mitä.
Eikä tuo nokia ole mitenkään kotimainen ollut moneen moneen vuoteen, vai monessako puhelimessa nykyään lukee Made in Finland.

Tosta akunkestosta, tuossa mun luurissa kestää hyvin 3-4 päivää jollei ihan mahdottomasti käytä nettiä, tai pidä sitä tukiasemana wlanin kautta koneille reissussa.
Ei mielestäni paha ollenkaan kun ottaa huomioon puhelimen raudan.
tuplavee
200
200

Viesti Kirjoittaja tuplavee »

Kyllä miun N8:ssa lukee Made in Finland(no mikälie totuus)
Ja kamerana ehdotonta priimaa. Voittaa jopa muutaman vuoden vanhan 12mpix ixus pokkarin(pl. zoom), vähintään sen perusteella että on aina mukana..

Hidashan tämä on galaxyyn yms verrattuna, mutta eipä hintakaan ollut paha kun 270e oli tarjouksessa syssyllä, itse en viittäsataa puhelimeen sijoittaisi koskaanikinä :doh:

Esimerkkikuva
http://tuplavee.kuvat.fi/kuvat/Husqvarn ... 4.jpg/full
Nikuzai
1750
1750

Viesti Kirjoittaja Nikuzai »

Tosta valmistus maasta eienää nykyään pysty sanomaan mitään. Belkussa rele missä lukee made in germany, sisällä komponenteissa thaimaa.
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
temppu

Juu ei tuo valmistusmaa mitään kerro nykyään.
Kerran vein kontillisen pyyhkeitä eräälle suurelle suomalaiselle tunnetulle valmistajalle.
Olivat muumi pyyhkeitä kiinasta, suomessa ommellaan avainliput kiinni ynm ja "kotimainen" pyyhe on valmis ???
Sama taitaa olla osassa noksun puhelimia... tulevat kiinasta tai muualta ja suomessa vähän kopeloidaan, pakataan ja liimataan made in ... :clap:
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Viesti Kirjoittaja sropov »

temppu kirjoitti:Juu ei tuo valmistusmaa mitään kerro nykyään.
Kerran vein kontillisen pyyhkeitä eräälle suurelle suomalaiselle tunnetulle valmistajalle.
Tuttu juttu tuo konttihomma. Usiammanki tuotteen osalta.Kovasti suomalaisen olosta tavaraa paffilaatikoitten tekstejä myöten. Eloveena-tytöt ja kesäset koivut löytyy myös ym. kotimaisuusmielikuvia herättäviä virikkeitä.

Kotimaani ompi Kiina.....
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Nikuzai
1750
1750

Viesti Kirjoittaja Nikuzai »

Suosi suomalaista osta pirkkaa oli joskus mainos lauseena :dance: Jos pitäisi paikkaansa suomi olisi muuten reilun kokoinen maa.
Thaimaasta pirkka kookos maitoa
Etelä afrikasta pirkka reilunkaupan kaakaota
Sri lankasta pirkka teetä
Espanjasta oli useampikin tuote
Sveitsistä pirkka juustoa
Nämä ainakin itse nähnyt ja muistan nyt
Olen sitä mieltä, että tulevaisuutta "ei ole" koska ei ole mitään mikä olisi jo ollut ilman, että sitä kukaan tekee.
MT-11
800
800

Viesti Kirjoittaja MT-11 »

Nikuzai kirjoitti:Suosi suomalaista osta pirkkaa oli joskus mainos lauseena :dance: Jos pitäisi paikkaansa suomi olisi muuten reilun kokoinen maa.
Thaimaasta pirkka kookos maitoa
Etelä afrikasta pirkka reilunkaupan kaakaota
Sri lankasta pirkka teetä
Espanjasta oli useampikin tuote
Sveitsistä pirkka juustoa
Nämä ainakin itse nähnyt ja muistan nyt
Se oli: "suosi suomalaista, osta kotimaista".
"Oulun yliopiston professori Osmo Forsell laskeskeli vuonna 1996, että jos jokainen suomalainen lisäisi kotimaisten tuotteiden kulutusta 30 markalla viikossa, syntyisi uutta liiketoimintaa 7,8 miljardin arvosta vuodessa. Tämä toisi välittömästi noin 14 000 uutta työpaikkaa ja kerrannaisvaikutuksineen noin 30 000 työpaikkaa. Mekanismi toimii myös toisinpäin. Kun suomalaiset ostivat vuosina 1988-1994 aiempaa enemmän ulkomaisia tuotteita, kotimainen teollisuus menetti markkinaosuuksiaan liki 10 prosenttia. Forsellin laskelmien mukaan teollisuudessa menetettiin samalla noin 50 000 työpaikkaa."
Lähde: Matti Pitko - Kiilto Oy 90 vuotta
KKK
Ex oriente lux
MT-11, Pannonia T5 museo
Teppo

Viesti Kirjoittaja Teppo »

Vähän offtopikkia: rupes olohuoneen sohvalla internetin tärvely maistumaan puulta, niin siirryin mukavemmille istumasijoille :-P
Kuva

Mikäköhän muuten akulle on tullut, oli aivan kuiva :-(

Syssyllä ajoin vehkeen talliin, ja tottakai unohin kääntää päävirrat pois ja USB-muuntaja oli imenyt sähköt akusta kun piti uudenvuoden ajelulle lähteä :angry-argument:

No akkulaturilla käyntiin ja uuttavuotta vastaanottamaan. Kotia lähtiessä piti apuvirtaa pyytää että sai soiton soimaan ja sammui vielä vähän ennen kotia kun yhtä aikaa oli päällä vilkku, ajovalot ja jarruvalo ja kone tyhjäkäynnillä.

Sillon tyrkkäsin mopon vaan talliin ja nyt vasta ryhdyin tutkimaan asiaa - Akku aivan kuiva, ei yhtään vettä kennoissa :-(

Päältäpäin tutkittuna ei ainakaan näy halkeamaa missään.

Mikäs sen nyt on kuivannu :?:
autimies

Uskila kirjoitti::mrgreen: Terve

Mulla menee kuvat suoraan pilveen ja siltä voi siirtää julkiseen kansioon. kurkkaa tänne:

No tuota noin....

En saanut pilvee vieläkään , tosin ollut ilman yli 40v.

Mutta photophuket sovellutuksen sais marketista, menee kahdella painalluksella kuvat sinne :dance: tässä kokeilu... :whistle:

Kuva
Uskila
4000
4000
Viesti:

Ducatin puola meni vaikeaan paikkaan...

Kuva

Ps kipinää on niin kuin AKT:ssa

Youtube >>>>> Video
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta onko Autimiehen pyörän tankin päällä mukitelineet ja teline Stolisnaja-pullolle?
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
autimies

sropov kirjoitti: mutta onko Autimiehen pyörän tankin päällä mukitelineet ja teline Stolisnaja-pullolle?
Joo tuossa ns.vasurilla on putelille paikka tai energia-juomatölkille :lol:

Oikeestaan läks tuo mopo käsistä keulanvaihdoin yhteydessä, että miksi ei parantelisi ja rompepäiviltä tarttu mukaan jos vaikka mitä ei itä-pyöränosaa , niitä tässä nyt modataan kiinni ja puretaan lisää... :think:

Nyt tarttu kolme vaakaimukaasaria 30mm...siis 2x30mm kurkut ja kiihytyspumpuilla tiedä nyt kuinka pitkälle tämä menee :whistle:

kait tässä pitää jokin seksikeinu hommata tuonne koppiin, ettei yltä ihan jokapaikkaan, meinaan kun tahtoo näpit käydä siellä sun täällä...

satulan tekasin voyagen pitkästä, hieman annoin kulmahiomakonetta ja mattopuukko ja katos perhana on pehmustettu norsunkorva ja vielä napitettu :lol:
Uskila
4000
4000
Viesti:

Pitkästä aikaa ehti tallille...

:think:

Youtube >>>>> Video
timo999
1750
1750

Viesti Kirjoittaja timo999 »

Jumalation! :clap:
Tuohan riittäisi herkemmälle kameralle jo salamavaloksi!
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Kalle
900
900

Viesti Kirjoittaja Kalle »

Sain talvihuollon valmiiksi, menikin melki 2 kuukautta viime ajokerrasta. Kyllä nyt oli pitoa jäätiköllä.
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu

Uskila laittanu Uraliin Ducatin sytkän.

Minä oon laittanu Hondaan Ducatin pakoputken.

Mihin ne loput Ducatin osat joutu?
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
aki
500
500

Viesti Kirjoittaja aki »

Elkää vaan menkö sitä Ducatin kytkintä laittaan sitten mihinkään, pitää niin risaista ääntä että joku luulee että näät on ihan p*skoja.. :shifty:
->K750, MT10<-
separaattori
2000
2000

Viesti Kirjoittaja separaattori »

oli ilmestyneet pytyt oven taakke soodapuhalluksen jäljiltä =)
..on ku uudet.
Liitteet
pytyt.JPG
pytyt.JPG (156.55 KiB) Katsottu 7344 kertaa
Rust in piece
separaattori
2000
2000

Viesti Kirjoittaja separaattori »

heti tuli mieleen että tarsko laittaa motti kasaan ja laittaa lasikuulapuhallukseen :roll:
ehkä sinne menee koko pyörä
Rust in piece
autimies

Onnistuu muuten soodalla , tulee makeempi...
Vastaa Viestiin