Käytiin ajelemassa...

autimies

Käytiin ajelemassa...

Viesti Kirjoittaja autimies »

No, tuli tuossa semmoinen extemporee ajeluhalu, ja valitettavasti emme kerenneet sen suuremmin ilmoitella ,kuin viidakkorummulla. ja hyvin se toimi.... :clap: kiitokset heikille kahvista ja dallaspullasta vai oliko se natsi-siwan vastaavaa...

Herr. residenttikin ajeli paikalla...

Muutama pakollinen kuva, ettei jää arvailuiden varaa , oliko siellä kukaan ajelemassa...

Jossain vaiheessa tuoksui reitillä uusi auto... vai oisko sitten vaan olleet sarven luovuttaja..

Kuva

Tapaamispaikka

Kuva

Tänne me eksyttiin, hissit oli, mutta ei lunta.. :lol: leveitä ohjaustankoja esillä..

Kuva

Seuraavan kerran ajellaan taas 8.6 jkl-keuruu-jkl.
kaikki vaan mukaan ikään ja pyörään katsomatta!!

Avatar
Kuukan Korjaamo
75
75
Viestit: 75
Liittynyt: 23.03.2007 10:24
Paikkakunta: Uurainen

Re: Käytiin ajelemassa...

Viesti Kirjoittaja Kuukan Korjaamo »

Minä kävin ajelee taas Äänekoskella. Itse Teuvo Hakkarainen otti kylmät tyypit mun pyörällä.

Kuva

Oliskohan vaihtamassa HD hapatuksen kommunismin helmeen?
piippu
300
300
Viestit: 341
Liittynyt: 11.04.2009 02:35
Paikkakunta: Alahärmä

Re: Käytiin ajelemassa...

Viesti Kirjoittaja piippu »

Kuukan Korjaamo kirjoitti:Minä kävin ajelee taas Äänekoskella. Itse Teuvo Hakkarainen otti kylmät tyypit mun pyörällä.

Kuva

Oliskohan vaihtamassa HD hapatuksen kommunismin helmeen?

Tosipaljon ohi alkuperäisestä aiheesta....mutta miten ihmeessä tuo sotavalo saadaan kiinni original umpioon? Kun sinullakin näyttää olevan tuo oma umpion kiinnitysrinkula vielä paikoillaan :think: Tukitaanko tuo sotavalon kehys oman umpion lasin ja kehyksen väliin, vai.....
autimies

Re: Käytiin ajelemassa...

Viesti Kirjoittaja autimies »

Kuukan Korjaamo kirjoitti: Itse Teuvo Hakkarainen otti kylmät tyypit mun pyörällä.
no, muistitko kysyä....... :whistle:
Avatar
timo999
1750
1750
Viestit: 1807
Liittynyt: 03.09.2004 08:59
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Käytiin ajelemassa...

Viesti Kirjoittaja timo999 »

Hakkarainen on tuomittu vuonna 1986 Suomussalmen kirkon ehtoollishopeiden törkeästä varastamisesta, haaskauksesta ja kulkuneuvon juopuneelle luovuttamisesta. Vuonna 1987 Hakkarainen oli matkustajana autonsa takapenkillä, kun juopunut kuljettaja törmäsi puuhun aiheuttaen etupenkillä istuneen matkustajan kuoleman. Hakkarainen oli jäänyt kiinni myös edellisenä vuonna autonsa luovuttamisesta juopuneelle henkilölle. Hän on myös itse saanut tuomion rattijuopumuksesta 1980-luvulla. (Wikipedia)

Tuota noin... eihän siinä ollut avain paikallaan? :think:
Timo Pitkänen
Hyvinkää
Uralismia vuodesta 1983...
Avatar
Kuukan Korjaamo
75
75
Viestit: 75
Liittynyt: 23.03.2007 10:24
Paikkakunta: Uurainen

Re: Käytiin ajelemassa...

Viesti Kirjoittaja Kuukan Korjaamo »

piippu kirjoitti:
Kuukan Korjaamo kirjoitti:Tosipaljon ohi alkuperäisestä aiheesta....mutta miten ihmeessä tuo sotavalo saadaan kiinni original umpioon? Kun sinullakin näyttää olevan tuo oma umpion kiinnitysrinkula vielä paikoillaan :think: Tukitaanko tuo sotavalon kehys oman umpion lasin ja kehyksen väliin, vai.....
Siihen väliinhän se menee. Tosin joutuu avartamaan sitä kehyksen aukkoa niin eten ole varma pysyykö lasi enää paikoillaan, jos sotavalo otetaan pois.
Avatar
Karppa
1750
1750
Viestit: 1870
Liittynyt: 15.12.2005 19:13
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Re: Käytiin ajelemassa...

Viesti Kirjoittaja Karppa »

mukavaahan se on letkassa päästää ja Riihivuoren ylämessä avobemarisaattueesta ohi..kovasti oli paikka komistunu sitten roikkarallin...
oljy tuoksui ja lehmänpaska haisi...kesän elämykset kohillaan...
Vastaa Viestiin