No kuulehan Autimies, arvaa oliko mulla aikaa laatia käsikirjoitusta tuolle höpinälleni?? Oli, joo....n. 0,5 minuuttia... ....ja se aika meni suurinpiirtein siihen, että kuuntelin kuvaajan ohjeet miten mennään....Tarinointiin oli aikaa noin minuutti, jota ei voinut puhuessaan mitata, että koskas pitää lopettaa.... ja siinnä ajassa ei kerkiä kertoon kaikkea maailmasta ja sen kulusta....vaikka kamalan nopeesti yritinkin suoltaa tekstiä kaaoksen vallassa olleesta pääkopastani.....

Mä ihmettelen ite, että sain noinkin järkevää tekstiä suollettua suustani....valmistautumatta....

Tarkoitukseni oli yrittää mainostaa Uralroikkaa positiivisessa hengessä, ei kertoa Uralroikan kokovuoden toimintakertomusta... mutta metsäänhän se siis taas meni.....

ehkä alan kuljettaa mukanani jonkinlaista lehdistötiedotetta, niin ei pääse unohtuun asiat pikku paniikissa.....

ja kai sitä nyt jokainen älyää selittämättäkin, että jos joku harrastaa jotain toimintaa, niin se saattaa sitä EHKI harrastaa muullonkin kuin yhden kokoontumisen verran vuodessa.....

minä puhuin yhdestä tapaamisesta, mutta en ymmärrä miten se sulkee pois muun toiminnan olemassaolon??? moon vaan niin blondi joskus.....
.....että kaivaa nyt vaan sen herneen sieltä nenästään ja ajattelee asioista positiivisesti....