Terve
Nyt menee pahasti ohi aiheen, mutta kumminkin..ajattelin lähteä nepparilla tutkimaan tuota em. metsähallituksen metsästysaluetta ja tarkoitus olisi löytää jotain alueita jossa olisi edes jonkinlaisia mahdollisuuksia tavata kanalintu...Onko sielläpäin lajitovereita joilla saattaisi olla vaikka kokemuksia em. alueesta noin metsästyksen kannalta, ja toiseksi jos susilauma puree nepparin kumit palasiksi onko sielläpäin saatavana helppiapua?
Kuhmoisten (6666) metsästysalue..
Re: Kuhmoisten (6666) metsästysalue..
No tuli käytyä..lähdin tuossa puolenpäivän jälkeen ajelee, ja laskin että tulisi sellainen n. 300 km, mutta muistelin yhden hyvän oikotien ja olinkin jo puolessamatkaa n, 30km ihan väärässä suunnassa, no...kun pääsin perille korpeen, huomasin että mun kartat on aivan liian karkeita..kylien/teiden nimiä ei mun kartoista löytynyt lainkaan..seikkailin tuntumalla , kunnes alkoi hämärä lähestyä lähdin kotia kohti ja jäi vähän halju maku koko reissusta. Kotimatkan vielä laskin nepukalla törkeän lujaa (oikein hävetti) ja kokonaismatkaa tuon sekoilun tuloksena tulikin 370 km! Että sillee, eikä näkynyt kanoja , eikä susille kelvannut tupakkimies ,eikä nepparin kumitkaan....
- dnepr mt-9
- 100

- Viesti:
Aina kannattaa oikoteitä käyttää. Puhelimeen saa ladattua paikasta http://www.karttaselain.fi/ hyvän ohjelman.
Mettähallituksen kautta onnistuu päivittää siihen esim. laavujen paikat, jotka ovat lisänneet tietokantaan.
On tulistelupaikka yötä myötenkin valmiina kartalla, jos oikotiestä tulee liian pitkä yhdelle päivää ajaa.
Mettähallituksen kautta onnistuu päivittää siihen esim. laavujen paikat, jotka ovat lisänneet tietokantaan.
On tulistelupaikka yötä myötenkin valmiina kartalla, jos oikotiestä tulee liian pitkä yhdelle päivää ajaa.
Olihan tuossakin havaittavissa matkailun avartava vaikutus ja silkkaa säästöäkin tuli , ruutiahan ei palanut lainkaan ...
t.hh
t.hh
Joo..pojat onkin luvannut ladata tuohon mun Millenium-luvun Nokiaan oikein molemmat piiput nyt jahtiaikaan...mutta kun se on ainoa puhelin jolla voi soittaa ja lähetellä törkeitä kirjotuksia ja joka kestää!! nuo nuorison uudet tv/kamera/netti jne. himpulat onkin alvariinsa huollossa... mun kapulaan ei ladata mitään pilvistä...ehkä nyt syksyllä parit haulit..kuulemma..On mulla tommonen motukka tom tom , mutta eihän tälläinen mies jolla on kaikki oiko -ja pakotiet muistissa sellaista tarvitse..kai?dnepr mt-9 kirjoitti:Aina kannattaa oikoteitä käyttää. Puhelimeen saa ladattua paikasta http://www.karttaselain.fi/ hyvän ohjelman.
- separaattori
- 2000

Pakko sanoo tuohon puhelin juttuun sen verran että kyllä ihmeen kestävä on iPhone ollu.
Mä oon kans sellane että jos ei ratakisko ole sellofaaniin kääritty niin kyllä sen rikki saan!
E
Mullä oli tää puhelin toista päivää niin se tippu vesilammikkoon niin etten huomannut sitä. Siellä se sitte likos muutaman tunnin. Ei saanu akkua irti eikä edes virtaa pois. Tungin sinne laturin reiästä 8 baaria paineilmaa ja vesi roisku kaittuminen reiästä. Tässä vaiheessa jo aattelin että se oli siinä se. Mut ei, en oo saanu tähän ku halkeaman näyttöön, eikä sekään haittaa mitään. On meinaa saanu likaa, kosteutta, kolhuja.. Osakseen. Ja monta vuotta on ollu käytössä. Ei pystyis enää olee ilman. Saa sen navigaattorinkin milloin haluaa.. Ja jos ei miellytä niin lataa toisen! Roikan sivuillekin pääsee millo hyvänsä ;) .. Kirjoitusvirheitä vaa taitaa tulla enemmän kuin normaalisti
Suosittelen siirtymään tähän nykyaikaan
Mä oon kans sellane että jos ei ratakisko ole sellofaaniin kääritty niin kyllä sen rikki saan!
E
Mullä oli tää puhelin toista päivää niin se tippu vesilammikkoon niin etten huomannut sitä. Siellä se sitte likos muutaman tunnin. Ei saanu akkua irti eikä edes virtaa pois. Tungin sinne laturin reiästä 8 baaria paineilmaa ja vesi roisku kaittuminen reiästä. Tässä vaiheessa jo aattelin että se oli siinä se. Mut ei, en oo saanu tähän ku halkeaman näyttöön, eikä sekään haittaa mitään. On meinaa saanu likaa, kosteutta, kolhuja.. Osakseen. Ja monta vuotta on ollu käytössä. Ei pystyis enää olee ilman. Saa sen navigaattorinkin milloin haluaa.. Ja jos ei miellytä niin lataa toisen! Roikan sivuillekin pääsee millo hyvänsä ;) .. Kirjoitusvirheitä vaa taitaa tulla enemmän kuin normaalisti
Suosittelen siirtymään tähän nykyaikaan
Rust in piece