Laakerirullia
Laakerirullia
E-bay.de ja haku BMW R25 löytyy laakereita ja laakeri rullia urreihin ja K-pyöriin. Myyjän nimimerkki Super_hinz. T:Jorma
Dniepr MT10-36. MZ ES175. Simson 425 S. BMW R80/7. BMW R35.BMW R25.Honda Transalp 600V. IFA RT125. K125.Royal Endfield 500 Bullet. Yamaha 750 Sega. IZH 350 Jupiter.
Re: Laakerirullia
5 mm neuloja 12 milliä pitkiä tarttis , ei tuntenu luettelokaan semmoisia , onks tietoo...
Näkyihän noita tuolla myyjällä olevan ainakin oli listalla, kysyppä.
Dniepr MT10-36. MZ ES175. Simson 425 S. BMW R80/7. BMW R35.BMW R25.Honda Transalp 600V. IFA RT125. K125.Royal Endfield 500 Bullet. Yamaha 750 Sega. IZH 350 Jupiter.
Terve
Minä olen ostanut 5 mm neuloja muottien ohjaimiksi, niitä saa jopa liki 50mm pitkiä! Ina-laakerista niitä hankin, ja mulla on noita pitkiä n. 200 kpl eli jos muutaman tarvii ja haluu pätkiä...mutta varmaan löytyy helposti lyhyempääkin kun noi mun pitkät..
Minä olen ostanut 5 mm neuloja muottien ohjaimiksi, niitä saa jopa liki 50mm pitkiä! Ina-laakerista niitä hankin, ja mulla on noita pitkiä n. 200 kpl eli jos muutaman tarvii ja haluu pätkiä...mutta varmaan löytyy helposti lyhyempääkin kun noi mun pitkät..
Osatuonnista löytyy tai ainakin tilaamalla.Karppa kirjoitti:5 mm neuloja 12 milliä pitkiä tarttis , ei tuntenu luettelokaan semmoisia , onks tietoo...
Rampen rautaan laitettiin osatuonnin toimittavat neulat ja häkit.
Terps
5mm neuloja löytyy myös hätähätään useista kartiorullalaakereista, auton pyörän laakereista on tullut joskus revittyä tarpeeseen...
5mm neuloja löytyy myös hätähätään useista kartiorullalaakereista, auton pyörän laakereista on tullut joskus revittyä tarpeeseen...