Ural M63 '66 MA-todistuksen mittoja?

Vastaa Viestiin
cedricfan
3000
3000
Viesti:

Ural M63 '66 MA-todistuksen mittoja?

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Osaako joku vastata suoraan seuraavat mitat ja kuvaukset:
1) Raideväli
2) Takaylitys
3) Ohjauslaitteen tyyppi & sijainti
4) Runko-/korirakenne
Noihan selviäisi parhaiten jos jollain on MA-todistus...
Kiitos etukäteen!
kelju m63

Viesti Kirjoittaja kelju m63 »

Nämä tierot koskee ural-m63 vuosimallia -71
1)Raideväli 116cm
2)Takaylitys 46cm
3)Ohjauslaitteen tyyppi &sijainti????
4)Runko/korirakenne. Hitsattu teräsputkirunko,varustettu sivuvaunulla.
tässä kysymyksiisi vastaukset.Mutta sinä tarvit muutakin tietoa museoitia varten.:-D :-D :-D
Viimeksi muokannut kelju m63, 23.05.2006 01:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kelju m63

Perskutti toi netti ku pätkii :smt096 :smt096 siihen kolmanteen kysymykseen mää ainakin ohjaan TANGOSTA,elikä oikea vastaus siihen kysymykseen on TANKO :-D :-D :-D ja kyllä museotarkastaja nää tietää ja mittailee,onko sulla ohjekirjaa sieltä löytyy vastauksia näihin ja moniin kysymyksiin :-D :-D :-D :-D
cedricfan
3000
3000
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Kiitos. Muut tiedot on jo, mutta noita ei ja onhan ne osin järjettömiäkin, taitaa olla kaavake suunniteltu pelkille autoille :oops: Eli tanko siis, ei tarvi "poikittainen metallitanko eturenkaan yläpuolella" tms

Ohjekirja on jossain varmassa tallessa, löytyy kyllä mutta on pikkusen kiire prosessilla ettei mene vakuutukset sakoille.
Ja juu, kyllähän se tarkastaja mittaa, mutta ei mielellään eikä nopeasti. Ja tekee uskomattoman paljon kirjoitusvirheitä, Tulee helposti pikkusen slarvi vaikutelma Kuva. Paljon mukavampaa esitäyttää noi tiedot niin saa sitten vaan tarkistaa 8)
kelju m63

Siihen kolmos kohtaan tulee vaan TANKO.niin ainakin mulla lukee,ja sen kirjoitti museotarkastaja niinkun kaikki muutkin mitä museointi paperissa lukee.Mun ei tarvinnu kirjottaa itte mitään :-D :-D :-D eikä mittailla mitään,ainoa mitä mun tartti tehrä oli ottaa 5+5 kuvaa;eli 5 samallaista kuvaa vasemmalta ja 5 samallaista kuvaa oikealta ei muuta :smt073 :smt081 :smt073
Vastaa Viestiin