Sanoisin että Uralille aika hyvin.
Ny voi vaikka unohtaa sen suunnitellun lisätankin rakentamisen, kyllä 300km välein on hyvä kättäkin vähän jumpata tankkaamalla.
t.IMZ-8

Ukrainan tehas on kaiketi laittanut sulakkeita säästeliäämmin kuin Vennään tehas. Mun Urkin kone oli täynänsä sulakkeita. Se sulas vähän väliä, milloin mistäki kohasta.sropov kirjoitti:Mahtasko olla lähetystyöntekijä irronnu?
Mulla teki kerran K750 justiinsa saman tempun. Kannentiiviste poks ja tiivisteen vaihon jäläkeen lähti hetkeksi käyntiin mutta sitte pimeni kokonaan.
Voisko olla mahollista, että lähetyssaarnajan kiinnityksen pettämisen aiheuttama omituisuus sytytysajankohasa tekis normaalia kovemman paineen pyttyyn ja siinä vaiheesa kannentiiviste toimis sulakkeena moottorisa, eikä särkys sitte tyyriimpiä ja hankalemmin vaihettavia osia?
Voisko tämä olla osotus neuvostotekniikan ylivoimasesta ylivoimasuuesta?

Aika lähellä ovat! Mommilan pellolla jo järjestäytyvät ylilennolle..ottomatti kirjoitti:Tuola taustalla olevat kaksijalakaset alakanneet kaakattaa viimeaikona siihen malliin, että kohta kenties lähtevät ja ottavat suunnan Stadin Pärtsäreitä kohti, ylilento mielessään.

Uskila kirjoitti:Terve
Niinpä niin kun tänään on lokakuun vallankumouksen muistopäivä 7.11...
ps siis mun syntymäpäivä