Travemündesta helsinkiin

Keskustelut reissuporukoiden kokoamisesta, ajoreittien suunnittelusta, kimppakyytien järjestämisistä ja vastaavista.
Alueen säännöt
Ajankohtaiset viestit tiedotteiksi niin ne ovat ylimmäisinä. Aseta tiedotteen voimassaoloaika siten että kun tapahtuma on ohi niin tiedote muuttuu automaattisesti tavalliseksi viestiksi.
Avatar
huuha
500
500
Viestit: 586
Liittynyt: 25.07.2012 21:33

Travemündesta helsinkiin

Viesti Kirjoittaja huuha »

Paljonkohan maksaa mopo ja ukko? Kokemuksia, muita vaihtoehtoja? :think:
Avatar
Kuoppaneuvos Kalle
200
200
Viestit: 233
Liittynyt: 30.03.2013 08:46

Re: Travemündesta helsinkiin

Viesti Kirjoittaja Kuoppaneuvos Kalle »

Tuolta löytyy, jos vaikka vielä tarvetta.

https://www.finnlines.com/fi/laivamatka ... tarjoukset
Avatar
Moperisti
200
200
Viestit: 237
Liittynyt: 15.02.2011 20:41

Re: Travemündesta helsinkiin

Viesti Kirjoittaja Moperisti »

Kallista on, sen takia en ole koskaan mennyt. Lisäksi yleensä siihen nähden mihin olen pyrkimässä, Trave on jo aivan liian lännessä -> lisää turhaa ajomatkaa. Laiva on kuulemma myöskin melko tylsä matkan pituuteen nähden.

Paskin juttu on se että Suomesta ei ole enää moneen vuoteen mennyt edes suoraa ro-paxia Puolaan, mutta itse olen suosinut viime aikoina keski-eurooppaan pyrkiessä Polferriesin Nynäshamn-Gdansk-linjaa. Kun lähtöpaikka on Turku niin alle 100 km maantieajolla ja noin 150 euron kustannuksilla (lähtöpäivästä, hytistä jne riippuen) on jo Gdanskissa ja sieltähän on lyhyt matka jo moneenkin kivaan paikkaan. Laiva (m/f Wawel) on vähän vanha mutta mielestäni ihan viihtyisä. Esim tiistain iltalaivalla Turusta, päivä Tukholmassa - lautta lähtee Nynäshamnista vasta illalla - ja torstaina puoliltapäivin saa jo ajaa Nowy Portista ulos.
Katse eteen ja suupielet ylöspäin - teen vastoinkäymisistä voimaa
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8058
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Päijät-Häme oblast
Viesti:

Re: Travemündesta helsinkiin

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Finnlines Star Clubin jäsenelle tuli tänään tarjous.

alk. 298 € Helsinki–Travemünde 2–4 hlöä, hytti ja auto* Matkustusaika: 31.5.2019 asti *enint. 6 m pitkä ja 2,1 m korkea

;-)
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
Vastaa Viestiin