Sytytyspuola

Vastaa Viestiin
Rike
10
10

Sytytyspuola

Viesti Kirjoittaja Rike »

Terve!

Tuolla tekniikkafoorumin puolella on useinkin ollut puhetta vaihtoehtoisista puolista Koohon. Itelläni on K-650 -68 entisöintiprojekti ja haluaisin tietää, minkä länsivehkeen puola voisi käydä tällaiseen entisöintiprojektiin. Eli puolan pitäs olla suunnilleen samankokonen mitoiltaan ku alkuperäinen. Halkaisijahan on tärkeämpi kuin korkeus kuitenkin.

Pitäs siis löytää joku puola, joka menis ku "väärää rahaa" museokatsastajallekin :wink:
Lasse
600
600
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

Mitäs vikaa alkuperäsessä on?? Mulla ainakin kestäny pitkälti toistakymmentävuotta. Entisöintiin ostin uuden joskun muinoin, mutta se ei pelannut, niin laitoin vanhan takaisin, ja hyvin pelaa!
M1800R
Ykä
1000
1000

Viesti Kirjoittaja Ykä »

Aivan...mutta jos et luota tai tykkää tuosta alkuperäisestä ja samalla haluat eroon pyörijästä, asenna Dneprin uudemman mallin 6V tuplapuola ( MT-9 ) pyörijäkoteloon, ja vanha puola lumeeksi ulos, ainoastaan pikku muutoksella että puolan "ala"päästä lähtevä johto lähteekin nyt "yläpään" rinnalta uudelle puolalle, ja suurjännitekarva johtamaan ei minnekkään.....kopan alle kuitenkin. Näin on mulla omassa K-650 (MT-8 ) vaikka suurjännitekarva nyt onkin pudonnut ....hämää vielä enempi, että kui toi voi käydä, kun ei oo edes puolan johto kiinni......
Dnepr K-650, Dnepr MT-10, VW-Dnepr I, VW-Dnepr II, Sachs Dnepr III, IZH-56, Honda NTV650, VPX-101, KawaBashan-500S, VX-3, Samurai 110, Monkey 110, yms
dniproman

ämteen puola

Viesti Kirjoittaja dniproman »

itte ostin motonetistä 6v kuplan puolan ämtee ysiin ja hyvin on vörkkiny, on pikkusen pienempi kun alku peränen ja muistaakseni jotain tshekki tekoo....että melkein idästä :)
jaritoiva
25
25

Viesti Kirjoittaja jaritoiva »

Rättärin 6v tuplapuola tankin alle ja takuulla pelaa. Kärjet pelkästään ohjaa ja paukku tulee molemmille pytyille yhtä aikaa. 3 vuotta toiminut moitteettomasti.
Timpa
1500
1500
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timpa »

Sen kokoisia löytyy. Mallin kanssa vaan kaupoille. Ongelmaksi voi muodostua etuvastukset ym viritykset, mitä kehitys on tuonut tullessaan.

Museoajoneuvotarkastajilta voi kysyä tarkemmin kelpaavat korvikkeet. Kelpoisuuteen vaikuttaa muistaakseni ennemmän se, että lopputulos muistuttaa riittävästi alkuperäistä.
kopase tosta: 0440928192
kelju m63

Viesti Kirjoittaja kelju m63 »

Mulla on kanssa alkuperänen pelannu hyvin, en oo joutunu kertaakaan vaihtaan tai eres harkinnu muuta vaihtoehtoa,mut mulla onki urre :-D :-D :-D oon torennu että alkuperänen toimii ja varalla on uusi alkuperänen.Enkä muuta laita korvikkeeksi :-D :-D :-D
Vastaa Viestiin