Alkuperäis mäntien tasalaatuisuudesta
- asiantuntija
- 500

Alkuperäis mäntien tasalaatuisuudesta
Kävin Jyväskylässä rompepäivillä ja ostin oikariselta 2 kpl uusiotuotanto mäntiä jotka olivat myös venäläisiä mutta olivat työjäljeltään ja viimeistelyltään lähempänä länsimaista mäntää. Myöskin männän sokan urat ovat sitä luokkaa että voi laittaa g sokan lukitteeksi. Hinnasta voisin sanoa että oli kohdallaan mielestäni ovh 20 e kappale. Materiaali on vielä arvoitus mutta väri vastaa enempi länsilaatua kuin venäläistä vanhaa sarjaa. 
-
Don M.Coolio
Hej
Ryska kolvar till all ära, men vill man ha kolvar av bättre kvalitet så kan jag rekommendera Mazda 1800 70-75 årsmodell som ett bättre alternativ. :D Dessa kolvar har bättre egenskaper än dom ryska, enda nackdelen är att dom har 22 mm kolvtapp o dom ryska har 21 mm. :? Annars kan jag varmt rekommendera dessa kolvar
Jag är ledsen men mina kunskaper i det finska språket är inte dom bästa,
men jag läser allt som skrivs på denna sida så gott det går. Ha det bra alla Ural o Dnepr fans :D
Ryska kolvar till all ära, men vill man ha kolvar av bättre kvalitet så kan jag rekommendera Mazda 1800 70-75 årsmodell som ett bättre alternativ. :D Dessa kolvar har bättre egenskaper än dom ryska, enda nackdelen är att dom har 22 mm kolvtapp o dom ryska har 21 mm. :? Annars kan jag varmt rekommendera dessa kolvar
Meinas siinä kaveri siihen malliin, että matstan mäntiäki suosittelee vaan niisä on niinku isompi männäntappi. Ei tosin venäjäläisiäkään maanrakohon polokenu.Matstan vuosimallinki tais mainita ja pahotteli kehenon sorttista suomenkielen taituaan mutta siihen malliin kirijotteli, että lukkee ahneesti näitä sivuja.
Murteet ovat suomen kielen rikkaus ja onhan tuo kiva tietää, että saa Affenanmaaltaki apuja, jos sinne konehet särkyy. Jos niinku ossaa paikallista murretta.
Tiiä häntä mutta kolvi on mäntä.
Murteet ovat suomen kielen rikkaus ja onhan tuo kiva tietää, että saa Affenanmaaltaki apuja, jos sinne konehet särkyy. Jos niinku ossaa paikallista murretta.
Tiiä häntä mutta kolvi on mäntä.
-
Don M.Coolio
Dnepr o Ural på Åland
Hej
Här på Åland finns de nog ca 15 st Dnepr o Ural motorcyklar, men jag märker att intresset är stort så flera cyklar kommer nog att köpas hit till denna holme. Fördelen med dessa cyklar är ju priset, alla som har ett intresse för motorcyklar har råd att köpa en Dnepr eller Ural. Intresse för att skruva och reparera bör man ochså ha, har jag märkt
Min egen cykel är en K-750M årsmodell 1968 som är veteranbesiktigad och nu i vinter totalrenoverar jag motorn så att jag ska kunna åka hela sommaren utan större haverier, :shock: hoppas jag i alla fall. Kanske jag kommer till Ural Roikka 2005 Ralli i sommar också, de skulle vara kul. Ha de så bra alla Dnepr o Ural fans. 
Här på Åland finns de nog ca 15 st Dnepr o Ural motorcyklar, men jag märker att intresset är stort så flera cyklar kommer nog att köpas hit till denna holme. Fördelen med dessa cyklar är ju priset, alla som har ett intresse för motorcyklar har råd att köpa en Dnepr eller Ural. Intresse för att skruva och reparera bör man ochså ha, har jag märkt
Re: Dnepr o Ural på Åland
Viitisentoista kappaletta ois Neppareita ja Urreja Ahvenanmaalla mutta DMC on huomannu, että ois niinku kiinnostus lissääntyyn päin sielä perällä. Hinta vaikuttas osaltaan oleva yks tekijä siihen, että niitä ostellaan sille saarelle. Kiinnostusta ruuvaamiseen ja reparointiin pitäs kans olla ja sen hänon pannu merkille. Sitte se on kirijottanu että lol ja minä en tiijä, mitä se sillä tarkottaa. Lollo mikä lollo. Kuuskasi koolla tuntuu ihte ajelevan ja ois niinku veteraanikatsastettu. Vaikuttas siltä että mootori on täysremontisa ny talaviaikana ja ehottelee, että jos se vaikka pelittäs ens kesän iliman isompia haavereita. Kat pless juu. Mahollisesti saapuu Urali ralliin, se ois ilimeisesti makeeta. Urali ja Nepri ihimisille toivottelee vielä jotaki hyvvää.Don M.Coolio kirjoitti:Hej
Här på Åland finns de nog ca 15 st Dnepr o Ural motorcyklar, men jag märker att intresset är stort så flera cyklar kommer nog att köpas hit till denna holme. Fördelen med dessa cyklar är ju priset, alla som har ett intresse för motorcyklar har råd att köpa en Dnepr eller Ural. Intresse för att skruva och reparera bör man ochså ha, har jag märktMin egen cykel är en K-750M årsmodell 1968 som är veteranbesiktigad och nu i vinter totalrenoverar jag motorn så att jag ska kunna åka hela sommaren utan större haverier, :shock: hoppas jag i alla fall. Kanske jag kommer till Ural Roikka 2005 Ralli i sommar också, de skulle vara kul. Ha de så bra alla Dnepr o Ural fans.
Reiluun kahteenkymmeneen vuoteen en oo ruohtinkirijaa aukassu. Jos käännöksesä on jotaki virheitä, niin oikaskaa tai sitte kärsikää nahosanna.
Paltusjärven Käry
Monialaurheilemisseura.
Monialaurheilemisseura.
-
Vieras
HAA. eipä tosiaankaan näy lolloja mutta tekasin suomennoksen painettuani ensin sitä "lainaa" nappulaa. Sen lainauksen tekstistä se "lol" muuten sitte löytyy. Kahtoppa itekki. Minä pölijäke luulin sitä "lollia" joksikin lyhenteeksi. Jne, osv, esim, tex.HTH kirjoitti:Kyllä hyvin on ruotsinkielen kirjat luettu. Lolloa en tässä tekstissä nähnyt, mutta kul siellä kyllä on. Elikkä DMC sanoo, että tulee ehkä kesällä Ural Roikka-ralliin, se olisi ihan kiva juttu.
Eller va säger sropov?
Hannu
Tietokonevirhe ja painovirhe, kaks miinusta on plus,
Srooppovi