Mitä tapahtuu

Vastaa Viestiin
timo hokkanen
25
25
Viestit: 44
Liittynyt: 29.10.2013 17:33
Paikkakunta: aura

Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja timo hokkanen »

Itse en sen suuremmin tunne porukka , siis täällä, mutta autopuolle kylläkin. onko tosiaan että asiat rakennetaan jossain teillä tietämättömillä ja niistä ei kerrota vai onko asia tosiaan niin mitä netissä puhutaan roikan toiminnasta, että on muutaman mielistelijän oma pienikerho?


Viestiä muokannut Arska, 4.2.2014 klo 22.50
Avatar
separaattori
2000
2000
Viestit: 2422
Liittynyt: 10.11.2006 18:48
Paikkakunta: vorssa

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja separaattori »

:doh:
En itsekään montaa hahmoo täältä Tunne, muttei se ole mitään haitannut. Jos apua on pyytänyt ja joku sitä on pystynyt antamaan niin sitä on saatu! Tyhmille kysymyksile ei oo vittuiltu ja omat projektitkin on ihan saanu jakaa. Näitä tällasia typeriä kysymyksiä en ainakaan minä ymmärrä. Miks ihmeessä täytyy lietsoo sellasta pahaa henkee?
Jos timo sulla on projekteja joita jakaa, kysymyksiä koskien tekniikkaa tai vaikka hyviä vitsejä niin tee se!!
Rust in piece
Avatar
dnepr mt-9
100
100
Viestit: 149
Liittynyt: 05.07.2009 18:20
Viesti:

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja dnepr mt-9 »

Itse en sen suuremmin tunne kans porukkaa, siis sielläkkään, autopuolella vähemmän. Asiaa (aasiaa) rakentavat monet idänmiehet, ainakin kartalla, ja ajavat "merkatuilla" teillä ja käyvätten välillä sivussakin.
Nytkin reissuja tiedossa järjestettynä Jyväskylän poppoosta alkaen....reissaajia kuulutetaan matkalle....
Avatar
karppi
1750
1750
Viestit: 1853
Liittynyt: 11.10.2007 16:56

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja karppi »

Ei muuta ku hokkane ilmottautumaan Lahtisen reissuun...ni pääset siekii nuoleskelemaa. :dance: :-P
Mukavaa seuraa pietarissa tievossa...jos ei muute,ni ainakii moskovahotellin aulabaarissa... :shifty:
Avatar
Raikku
800
800
Viestit: 837
Liittynyt: 20.10.2004 19:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja Raikku »

Eipähän se tuo Liuhasen Pepekään ole suuremmin revitellyt rakentelemisistaan, mutta kylläpä sitä rakennelmaa on kiva kaikkien ihailla,
onhan se senverran suurta taidetta, että olisi ollut jossain vaiheessa tekemistä varmaankin pitänyt kommentoida, vaan EI.
Mutta onhan sitä tiedotusvälineet jo ympäri maan esitelleet, samoin kun Pepen veljenkin rakennelmaa. Näitä näkyy esim. vuosittain
Ural Roikka rallissa, samoin kun ne monet muutkin talleissa syntyneet teokset. Tuleppa Timo vaikka pistäytymään eka kerran ensi
kesänä Ural Roikka ralliin Saarijärvelle, ja sinne voi tulla vaikka autolla, sillä siellä rakennettuja pyöriä on sitten runsain määrin esillä. Tervetuloa paikan päälle vaikka eka kertaa, niin nähdään Sinunkin teokset, sekä Sinut ihan livenä, tietenkin mieluimmin moottori-pyörällä ajaen, kun kyseessä on kuitenkin moottoripyörätapahtuma.
Hyvää talven jatkoa, kaikkien tallien perukoille, sekä koko Ural Roikan porukoille.
Otetaanpa positiivinen asenne, joka voi löytyä vaikka mistä, esim. kanssaihmisistä.
___________________________________________
URALISMI, kivaa sisäistä kutinaa, jota ei voi raapia.

Uralisti-Motoristi, Eläkeläis-wosikka
Avatar
jonssoni
600
600
Viestit: 643
Liittynyt: 16.08.2012 21:59
Paikkakunta: tsadi

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja jonssoni »

Mä en tunne täältä ainuttakaan ukkoa, eikä mun persettä kutita pätkääkään jos joku haluu rakennella omissa oloissaan. Enkä tajua miks se on niin perkeleen iso huolenaihe, 50% keskustelusta täällä nykyään on jotain ihme vikinää sisäpiireistä sun muista vitun salaliitoista. Antaa miesten ratsastaa missä lystää ja jakaa tekemisiään miten tykkää. Jos kaikki keskittyis vaik siihen mitä täällä foorumilla on ja mitä voi itse sinne antaa, mielummin ku siihen mitä muut ''pimittää'' eiks ni? Kaikki ok!
'54 M-72 (powered by KMZ)
'77 MT-10.36 (raaseriprokkis)
'70 K-650 (raato)
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 2689
Liittynyt: 12.01.2005 18:19
Paikkakunta: Yppärin seutu

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja sropov »

Minä en oo ainakaan juurikaan teheny mittään nuille omille pyörilleni. Koota oon joskus sillon tällön käyny veivaamasa sen verran, ettei männänrenkaat jumittus. Issikka on samolla sijollaan ollu meleko pitkään kans.

Hontaki on pesemättä viime syksyn jäliltä. Mutta se onki melekeen enturo ja seittemänkymmentäviisrosennttisesti kurapyörä.

Se tämä Koo ku on ollu ny vuorotteluvappaalla jo jonku aikaa.

Jos ennen roikkarallia pikkusen sitä rappais, että sais sen käyntihin ja ajelis sitte huolettomasti rallipaikalle ja takais kotia, kuten tein toissakesänäki ku Kuriiikas kävin. Nauttis tunnelmasta ja suolakurkuista ja sesteisen hurijasta meiningistä ylleensä.

Ja toisaalta, onko siinä ny sitte pakko kertoilla nuista värkkäämisistään ja mahollisista motifikaatioista. Sitte ku joku jollaki luomuksellaan täräyttää johonki kokkareisiin, nii sielähän se taijjeteos palijastuu ja porukka saa puhheenaihetta ja kiiltua silimiin.

MUTTA tietenki jokkainen saa jos haluaa, luontonsa mukasesti laittaa niiä kuvia tai juttuja tekemisistään, jos haluaa. En minä sitä kiellä. Omalla kohallani ny vaan on kuvien laitosa seki ongelma, että ku ei oo kameraa ja tämä nykynen kierrätysläppäri ei ommaa luutuuttia, nii jos jotenki ossaisinki kuvan tänne laittaa, nii teknizeski probliemi oozzen bolshii, elikkä tekniikka ei anna siinä kohalla periksi.

Pasaluista.
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Avatar
Uskila
4000
4000
Viestit: 8039
Liittynyt: 25.04.2005 22:04
Paikkakunta: Päijät-Häme oblast
Viesti:

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja Uskila »

:mrgreen: Terve

Semmosta tapahtuu, että rooppovin kanssa paistetaan kabanossia Summassaaressa…

Kuva

Ps mie tuon makkarat
IMZ M-72 -54 & Урал - ИМЗ.8.1037 Спортсмен 2WD -06
Video
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 2689
Liittynyt: 12.01.2005 18:19
Paikkakunta: Yppärin seutu

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja sropov »

Se vain passaa.

Kapanos... Krakovanmakkaraa.
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Arska
200
200
Viestit: 291
Liittynyt: 23.06.2009 20:34

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja Arska »

separaattori kirjoitti::doh:
En itsekään montaa hahmoo täältä Tunne, muttei se ole mitään haitannut. Jos apua on pyytänyt ja joku sitä on pystynyt antamaan niin sitä on saatu! Tyhmille kysymyksile ei oo vittuiltu ja omat projektitkin on ihan saanu jakaa. Näitä tällasia typeriä kysymyksiä en ainakaan minä ymmärrä. Miks ihmeessä täytyy lietsoo sellasta pahaa henkee?
Jos timo sulla on projekteja joita jakaa, kysymyksiä koskien tekniikkaa tai vaikka hyviä vitsejä niin tee se!!
Sitähän voidaan esittää minkälaisia mielipiteitä ja "raportteja" nyt kukin haluaa. Niin kauan kuin pysytään kohtuullisen asiallisella linjalla, niin se on aivan sallittua ja jopa toivottavaa.

Minulla on pikkasen kokemusta muistakin kerhoista, ja näkemykseni on, että tämä Roikan foorumin keskustelu on itse asiassa sieltä aktiivisemmasta päästä. Olipa sitten aiheena rakentelu tai reissut.
Jos pyörien rakentelu on se pääasiallinen mielenkiinnon kohde, olisi MMAF ehkä parempi porukka seurattavaksi.
Mitä tulee näihin muutamiin lietsomisiin, niin jospa syynä onkin että kaveri on eksynytkin väärälle sivulle, kun olisi pitänyt surffata tänne: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3303

Tarkoitan, että jos se palavasti kiinnostava rakenteluviesti onkin ohje siitä, miten CPI:stä poistetaan "kuri"?
Onhan se turhauttavaa kun mokomista Roikkalaisista kukaan ei siitä kirjoita halaistua sanaa!

t. Arska
pertsa
50
50
Viestit: 56
Liittynyt: 22.09.2013 21:45

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja pertsa »

Minä ainaki tykkään lukea rakentelu juttuja mitä hullumpia keksintöjä sen parempi niitä sais olla enempiki. Se on tuon rooppovin vika kun minäki oon tänne ilmaantunu tyhymine kysymyksine :-P Asiallista porukkaahan täälä tuntuu pyörivän, jos se alakas jatkuva v.....u olemaan päällä pitäs kai nuo läppärin kannet sulkia tältä osastolta, niinku tuola suomi24 tuntuu olevan vähä asiasta ku asiasta.
sropov
Pulitzer-palkittu
Pulitzer-palkittu
Viestit: 2689
Liittynyt: 12.01.2005 18:19
Paikkakunta: Yppärin seutu

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja sropov »

Pertsa, otan täyven poliittisen vastuun siittä, että jouvut olehen täälä.
Paltusjärven Käry

Monialaurheilemisseura.
Intus
25
25
Viestit: 39
Liittynyt: 20.10.2013 20:18

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja Intus »

Aika oudolta kuulostaisi raportointipakko rakentelijoille... ellei se liity viisivuotissuunnitelmaan.

Voisihan se herättää tunteita, jos Roikka Ralliin rakentamallaan pyörällä saapunut toveri joutuisi ensimmäiseksi hallituksen kuulusteluun; miksi talven aikana tallissa vietetystä ajasta ei ole raporttia pdf-muodossa? Raportin hyväksymisen jälkeen vasta päätös onko kyseisellä pyörällä asiaa portin sisäpuolelle.
Avatar
separaattori
2000
2000
Viestit: 2422
Liittynyt: 10.11.2006 18:48
Paikkakunta: vorssa

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja separaattori »

eiks modet vois ottaa sellasta diktatuuria käyttöön että poistais tällaiset viestiketjut jotka ei hyödytä yhtään ketään tai yhtään mitään?
Rust in piece
Avatar
cedricfan
3000
3000
Viestit: 3072
Liittynyt: 16.05.2006 14:01
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja cedricfan »

Intus kirjoitti:Aika oudolta kuulostaisi raportointipakko rakentelijoille... ellei se liity viisivuotissuunnitelmaan.

Voisihan se herättää tunteita, jos Roikka Ralliin rakentamallaan pyörällä saapunut toveri joutuisi ensimmäiseksi hallituksen kuulusteluun; miksi talven aikana tallissa vietetystä ajasta ei ole raporttia pdf-muodossa? Raportin hyväksymisen jälkeen vasta päätös onko kyseisellä pyörällä asiaa portin sisäpuolelle.
Kuulostaa todella hyvältä. Pitää heti saada kansan komissaari käsittelemään asia :)
Suzukit GR650 ICeen vaunulla & VX800 EMLn vaunulla
http://sivut.ws/cedricfan/website/
Moderaattori, ei hallituksen jäsen
Avatar
kalkkuna
3000
3000
Viestit: 3640
Liittynyt: 09.03.2009 22:07
Paikkakunta: Noiruttu pohojammaa
Viesti:

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja kalkkuna »

No itäpyörärallissa pari vuotta sitte Kurussa näitä lomakkeita täyteltiin...

Kuva

Puomilla jämy vastaanotto :mrgreen:
Menipähän tuo viimeksi vaan nyt ei millään.
Avatar
kelju m63
2000
2000
Viestit: 2326
Liittynyt: 04.05.2007 21:10
Paikkakunta: Stormi

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja kelju m63 »

[quote="timo hokkanen] onko tosiaan että asiat rakennetaan jossain teillä tietämättömillä ja niistä ei kerrota vai onko asia tosiaan niin mitä netissä puhutaan roikan toiminnasta, että on muutaman perseen-nuolian oma pienikerho?[/quote]


:mrgreen: Moro .
No niin pistetääs vähä toppia siihen tallissa rakentamiseen ja dokumentointiiin.
Kukin saa rakennella mitä tykkää ilman että on kenellekkään tilivelvollinen .
Lukekaapas toi Hokkasen teksti uudestaan mistä" Rakentamisesta" siinä kirjoitetaan .
Ylläpitäjän ja Valvojan kannattas lukea kirjoitukset alusta alkaen , niin sais kirjoituksen aiheen selville
Eikä provosoida muiden mukana .
Sama koskee kaikkia lukekaa huolella ja sisäistäkää teksti ennenkuin vastaatte .
Muutama varmaan huomasi mistä kyse .
Anteeksi oli pakko sohasta ...
Hyvää Kevään odottelua
Ural M-61 , Ural M-63
Avatar
jopesa
2000
2000
Viestit: 2484
Liittynyt: 13.09.2013 16:36
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja jopesa »

No voi että, justiinsa kun sain 500 sivusen portfolion rakentelusta tehtyä aiheeseen liittyen niin hokkanen lukea tuon kunnolla vai miten se oli :angelic-green:
Arska
200
200
Viestit: 291
Liittynyt: 23.06.2009 20:34

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja Arska »

Olkoonpa tämä avoin kirje Timo Hokkaselle, kaikille rinnakkaispersoonilleen sekä sielunveljilleen.

Timo,

Minulle suoraan sekä foorumin kautta esitettyjen pyyntöjen johdosta, muokkasin sinun hienostunutta keskustelun avaustasi.
Mahdollisen epäselvyyden poistamiseksi korostan, että kukaan Ural Roikan hallituksen jäsenistä tai toimihenkilöistä ei pyytänyt minua tätä muokkausta tekemään.

Pyyntöjä esitti useampikin kerhon jäsenistä. Siis henkilöt, jotka kustantavat tämän keskutelufoorumin toiminnan ja ylläpidon!

Vastaisuudessa kehoitan Sinua ja kaltaisiasi pyrkimään tekemään vain hyvin harkittuja keskustelun avauksia, rakentavassa hengessä ja kaikenlaista provosointia varoen.
Jos olet jonkun viestisi tarkoittanut palstalaisia huvittavaksi, olet siinä mitä ilmeisimmin epäonnistunut.
Toinen vaihtoehto, jota ehdotan Sinua tarkkaan harkitsemaan, on yksinkertaisesti pysyä poissa tältä foorumilta.

Kuten Sinunkin oletetaan tietävän, mahdolliset tyytymättömyyden osoitukset tämän toimenpiteeni johdosta, tulee esittää sähköpostilla osoitteeseen
Yllapito@uralroikka.fi tai sitten minulle henkilökohtaiseen sähköpostiosoitteeseeni tai puhelimitse.

Ystävällisin terveisin,
Aarre Kurki
Avatar
jonssoni
600
600
Viestit: 643
Liittynyt: 16.08.2012 21:59
Paikkakunta: tsadi

Re: Mitä tapahtuu

Viesti Kirjoittaja jonssoni »

Eiköhän tää ketju oo kypsää kamaa ''varaventtiili''-alueelle
'54 M-72 (powered by KMZ)
'77 MT-10.36 (raaseriprokkis)
'70 K-650 (raato)
Vastaa Viestiin